TW200 Forum banner
  • Hey Everyone! Vote for the Site Favourite BOTM winner for the year of 2022 HERE!
Status
Not open for further replies.

Recenzja Husqvarna 3200

115K views 14 replies 6 participants last post by  Purple  
#1 · (Edited by Moderator)
214674


Założę się, że TEN tytuł przykuł Twoją uwagę. Ha!

To recenzja myjki ciśnieniowej Husqvarna 3200 PSI na benzynę w sprzedaży w Costco. Zobaczyłem, że jest w sprzedaży w niskiej cenie 349,99 $ z bezpłatną wysyłką i pomyślałem, że to dobra oferta. Potem wiele osób napisało złe recenzje, a Costco obniżyło cenę o 80 $ do 269,99 $ również z bezpłatną wysyłką.

Przeczytałem recenzje bliżej i odkryłem kilka rzeczy;
PO PIERWSZE; większość właścicieli domów to idioci i prawdopodobnie nie powinni mieć prawa do posiadania silników benzynowych.
PO DRUGIE; złe recenzje opierały się na pierwszej wymienionej rzeczy.
PO TRZECIE; problemy/skargi polegały na tym, że nie działał lub nie chciał się uruchomić.
PO CZWARTE; rozwiązaniem tych „problemów” było naprawienie błędu operatora.

Zatem jest to standardowy silnik B&S. Nic specjalnego, ten silnik jest w wielu narzędziach, które posiadam, więc znam ten silnik. Mam jeden w mojej zagęszczarce/wackerze i mojej łuparce do drewna. To wersja 208 cm3, nie jestem pewien, ile KM, ale prawdopodobnie około 8 lub 9 KM. Nie można znaleźć silnika tego kalibru tak tanio, nie mówiąc już o całej myjce ciśnieniowej, więc jeśli potrzebujesz po prostu świetnego silnika benzynowego z wałem poziomym, to świetna cena. Masz mini rower? Whoop! To wyśle ​​go w dół szlaków.

„Naprawa” jest dwojaka; ludzie nie poświęcają czasu na czytanie instrukcji, a nawet etykiet na maszynie. Ludzie byli zdezorientowani co do ssania. Większość silników kosiarek ma obecnie automatyczne ssanie, ale ten silnik ma staromodną dźwignię, którą trzeba przesunąć. Jedna strona jest włączona, druga wyłączona. To ssanie znajduje się nad dźwignią paliwa. Tu pojawia się zamieszanie; pozycja ON nie jest oznaczona jako ON, jest oznaczona jako RUN, ale trudno to zobaczyć. Ikona graficzna pokazuje motyl ssania otwarty lub zamknięty, w zależności od tego, czy dźwignia jest ustawiona na RUN czy START. Dźwignia gazu pod spodem ma OPEN i CLOSE, stąd zamieszanie. Po prostu przesuń dźwignię paliwa do OPEN, ssanie do START i pociągnij. Złapie i zatrzyma się. Przesuń dźwignię ssania do RUN. Nie dźwignię paliwa też!
Pociągnij za linę, uruchomi się. Przesuń obie dźwignie, a będzie działać przez kilka minut, a następnie się zatrzyma. Widzisz, o co mi chodzi? Idioci przesuwali obie dźwignie, złe dźwignie, właściwe dźwignie w niewłaściwy sposób itp.

Drugim „problemem” jest wyłącznik poziomu oleju. Jeśli w tej rzeczy nie ma wystarczającej ilości oleju, wyłączy silnik. Jeśli silnik nie stoi na płaskim podłożu, może pomyśleć, że nie ma w nim wystarczającej ilości oleju i wyłączyć się. Jeśli jest to tylko lekko nachylony teren, uruchomi się, aż olej zostanie przepompowany do zaworów, a następnie zatrzyma się, myśląc, że ma niski poziom oleju. Sztuczka polega na tym; dodaj CAŁY olej z butelki 600 cm3, którą dostajesz. Napełnij to, aż się przeleje, a następnie włóż wtyczkę. W rzeczywistości przechyl go trochę na zboczu, aby wlać może kilka dodatkowych uncji.

Myjka ciśnieniowa jest na wózku. Przechyl go z powrotem na koła podczas pracy, a wyłącznik poziomu oleju zadziała, zabijając silnik. Następnie idiotyczny właściciel domu próbuje go uruchomić, porusza dźwigniami gazu i ssania i nie może go ponownie uruchomić. Odchodzą, wracają po 5 minutach i się uruchamia. Ha!

W tej myjce ciśnieniowej jest kilka fajnych funkcji i kilka, których nie lubię. Najpierw to dobre; Uruchamia się po pierwszym pociągnięciu na zimno po jednym pociągnięciu z włączonym ssaniem. Ssanie włączone, pociągnij. Ssanie wyłączone, teraz się uruchomi. Ma fajną głowicę wielopozycyjną. Podobnie jak regulowane dysze natryskowe na wężu, obraca się do kilku opcjonalnych wzorów natrysku. Oszczędza zatrzymywanie się, aby je wymienić. Ma lżejszy wąż, który jest łatwiejszy do zwinięcia niż te cięższe. Ma DUŻE koła do toczenia, które nie są nadmuchiwane gumą. Nienawidzę ich, ponieważ wypuszczają powietrze, a guma się psuje i kończysz z jedną lub dwiema przebitymi oponami i nie możesz ruszyć tego sumabitcha! Te duże, twarde gumowe opony są o wiele lepsze do jeżdżenia po podwórku.

Ma OGROMNY zbiornik paliwa. Działał przez 2 godziny z rzędu i wciąż było w nim paliwo. Gaźnik jest łatwo dostępny w tych silnikach. Z łatwością wyjąłem je z innych silników. Nie są wybredne jak gaźnik TW200. Kiedy mój wacker działał słabo. Wyjąłem gaźnik, a miska była prawie pełna szlamu. Jak to w ogóle działało, to tajemnica. Przepłukałem go benzyną z kanistra, włożyłem z powrotem i działa tak dobrze jak zawsze. Nigdy nie przechowuję ich w środku, nie spuszczam benzyny ani nie zmieniam oleju. Te silniki działają wiecznie.

Dla złych rzeczy; wąż jest lekki i będzie się załamywał. Uchwyt jest trudny do złożenia. Sam nad tym popracuję, ale to wysoka maszyna, która nie zmieści się pod stołem warsztatowym, tak jak jest. Lanca ma wyłącznik bezpieczeństwa, który należy wcisnąć, aby spust działał. Co za ból! Spust jest sztywny, moja ręka kurczy się po kilku minutach pracy. Zmień ręce i musisz włączyć to cholerne zabezpieczenie, aby spust ponownie zadziałał.

Proszę bardzo. Jeśli szukasz myjki ciśnieniowej, to świetne urządzenie. Dużo mocniejsze niż moja stara, która działa, po prostu stara i w tej cenie 270 $ plus podatek (bezpłatna wysyłka) nie mogłem tego przegapić.
Na zdrowie!

Husqvarna 3200 PSI Gas Pressure Washer (costco.com)

O, sprzedaż kończy się 23 maja
Husqvarna 3200psi 2.
 
#2 ·
Cześć Ski Pro - dzięki za szczegółowy opis nowej myjki ciśnieniowej;
wygląda na to, że zrobiłeś dobry zakup! Jestem klientem Costco i to może być dla mnie dobry sprzęt, więc oczywiście mam do Ciebie kilka pytań :unsure:

Moje doświadczenie z myjkami ciśnieniowymi to czyszczenie brudu ze sprzętu ciężkiego i "odnawianie" płyt betonowych. Byłbym bardzo ostrożny używając jej na moim TW; masz jakieś wskazówki? A może kupiłeś ją do innych celów?

I w odniesieniu do tego urządzenia:
1. czy wymienisz wąż?
2. czy wymienisz/zmodyfikujesz lancę?
 
  • Like
Reactions: MaddMaverick
Save
#3 ·
Cześć Ski Pro - dzięki za szczegółowy opis nowej myjki ciśnieniowej;
wygląda na to, że zrobiłeś dobry zakup! Jestem klientem Costco i to może być dla mnie dobra maszyna, więc oczywiście mam kilka pytań :unsure:

Moje doświadczenie z myjkami ciśnieniowymi to czyszczenie brudu z ciężkiego sprzętu i "odnawianie" płyt betonowych. Byłbym bardzo ostrożny, używając jej na moim TW; masz jakieś wskazówki? A może kupiłeś ją do innych celów?

A w tej jednostce:
1. czy wymienisz wąż?
2. czy wymienisz/zmodyfikujesz lancę?
Wymieniłem wąż w mojej starej myjce ciśnieniowej na wytrzymały wąż 50', więc wymieniłem je, gdy podarowałem synowi starszą jednostkę. Zachowam lancę, ponieważ jest nowsza. Chociaż prawdopodobnie pominę przycisk bezpieczeństwa, ponieważ po prostu nie widzę, żeby robił cokolwiek, aby operacje były bezpieczniejsze.
Nie używam myjki ciśnieniowej do mojego roweru. Zwilżam go, spryskuję Super Clean (fioletową substancją), a następnie szczotkuję miękką szczotką z długim włosiem i spłukuję.
Używam myjki ciśnieniowej do mycia domu, patio, chodników, podjazdów, paneli słonecznych, czyszczenia rynien, a także, za pomocą wąskiego nasadki natryskowej, strącania martwych igieł sosnowych z drzew wokół domu. Usuwa również niesamowitą ilość martwych liści jesienią. Działa lepiej niż dmuchawa do liści! Użyłem jej nawet raz do wykopania rowu pod system nawadniający trawnik, który założyłem. Ha!
 
#5 ·
Rozumiem, jak działa ssanie. Ale w urządzeniu, które właśnie kupiłem, zarówno wskaźniki na dźwigni ssania i paliwa – jak i w instrukcji – są całkowicie mylące i niejasne. Zobacz moje zdjęcie. Załóżmy, że ssanie musi być przesunięte całkowicie w prawo do pozycji zamkniętej przy pierwszym rozruchu, a następnie w lewo, aby otworzyć ssanie podczas pracy?
216897
 
#6 ·
Rozumiem, jak działa ssanie. Ale w urządzeniu, które właśnie kupiłem, zarówno wskaźniki na dźwigni ssania i paliwa - jak i w instrukcji - są całkowicie mylące i niejasne. Zobacz moje zdjęcie. Załóżmy, że ssanie musi być przesunięte maksymalnie w prawo, aby zamknąć je przy pierwszym rozruchu, a następnie w lewo, aby otworzyć ssanie podczas pracy? (Jestem prawie pewien, że dźwignia paliwa idzie maksymalnie w prawo). View attachment 216897
 
#11 ·
View attachment 214674

Założę się, że TEN tytuł przykuł Twoją uwagę. Ha! To recenzja myjki ciśnieniowej gazowej Husqvarna 3200 PSI w sprzedaży w Costco. Zobaczyłem ją w sprzedaży w niskiej cenie 349,99 $ z bezpłatną wysyłką i pomyślałem, że to dobra oferta. Potem wiele osób napisało złe recenzje, a Costco obniżyło cenę o 80 $ do 269,99 $. Również darmowa wysyłka.
Przeczytałem recenzje bliżej i odkryłem kilka rzeczy;
PO PIERWSZE; większość właścicieli domów to idioci i prawdopodobnie nie powinni mieć prawa do posiadania silników benzynowych.
PO DRUGIE; złe recenzje opierały się na pierwszej wymienionej rzeczy.
PO TRZECIE; problemy/skargi dotyczyły tego, że nie działał lub nie chciał się uruchomić.
PO CZWARTE; rozwiązaniem tych "problemów" było naprawienie błędu operatora.

A więc to standardowy silnik B&S. Nic specjalnego, ten silnik jest w wielu narzędziach elektrycznych, które posiadam, więc znam ten silnik. Mam jeden w mojej zagęszczarce/wackerze i mojej łuparce do drewna. To wersja 208 cm3, nie jestem pewien ile KM, ale prawdopodobnie około 8 lub 9 KM. Nie można znaleźć silnika tego kalibru tak tanio, nie mówiąc już o całej myjce ciśnieniowej, więc jeśli potrzebujesz tylko świetnego silnika benzynowego z wałem poziomym, to świetna cena. Masz mini rower? Woop! To wyśle go w dół szlaków.

"Naprawa" jest dwojaka; ludzie nie poświęcają czasu na czytanie instrukcji, a nawet etykiet na maszynie. Ludzie byli zdezorientowani co do ssania. Większość silników do kosiarek ma obecnie automatyczne ssanie, ale ten silnik ma staromodową dźwignię, którą trzeba przesunąć. Jedna pozycja to włączona, druga to wyłączona. To ssanie znajduje się nad dźwignią paliwa. Jedna pozycja to włączona, druga to wyłączona. ALE i tu pojawia się zamieszanie; pozycja ON nie jest oznaczona jako ON, ale RUN. Ale trudno to zobaczyć. Ikona graficzna pokazuje motylek ssania otwarty lub zamknięty, w zależności od tego, czy dźwignia jest ustawiona na RUN czy START. Dźwignia gazu pod spodem ma OPEN i CLOSE, stąd zamieszanie. Po prostu przesuń dźwignię paliwa na OPEN, ssanie na START i pociągnij. Zaskoczy i zatrzyma się. Przesuń dźwignię ssania na RUN. Nie dźwignię paliwa też!
Pociągnij za linkę, uruchomi się. Przesuń obie dźwignie i będzie działał przez kilka minut, a potem się zatrzyma. Widzisz, o co mi chodzi? Idioci przesuwali obie dźwignie, złe dźwignie, właściwe dźwignie w niewłaściwy sposób itp.....
Drugim "problemem" jest wyłącznik poziomu oleju. Jeśli w tym czymś nie ma wystarczającej ilości oleju, wyłączy silnik. Jeśli silnik nie stoi na płaskim podłożu, może pomyśleć, że nie ma w nim wystarczającej ilości oleju i wyłączyć się. Jeśli jest to tylko lekko pochylony teren, uruchomi się, aż olej zostanie przepompowany do zaworów, a następnie się zatrzyma, myśląc, że ma niski poziom oleju. Sztuczka polega na tym, aby dodać CAŁY olej z butelki 600 cm3, którą dają. Napełnij to do przepełnienia, a następnie włóż korek. W rzeczywistości przechyl go trochę na zboczu, aby wlać może kilka dodatkowych uncji.
Myjka ciśnieniowa stoi na wózku. Przechyl ją z powrotem na koła podczas pracy, a wyłącznik poziomu oleju zadziała, wyłączając silnik. Wtedy idiotyczny właściciel domu próbuje go uruchomić, porusza dźwigniami gazu i ssania i nie może go ponownie uruchomić. Odchodzą, wracają po 5 minutach i się uruchamia. Ha!

W tej myjce ciśnieniowej jest kilka fajnych funkcji i kilka, na których mi nie zależy. Najpierw to, co dobre;
Uruchamia się po pierwszym pociągnięciu na zimno po jednym pociągnięciu z włączonym ssaniem. Ssanie włączone, pociągnij. Ssanie wyłączone, teraz się uruchomi. Ma fajną głowicę wielopozycyjną. Podobnie jak te regulowane dysze natryskowe na wężu, obraca się do kilku opcjonalnych wzorów natrysku. Oszczędza zatrzymywanie się, aby je wymienić. Ma lżejszy wąż, który jest łatwiejszy do zwinięcia niż te cięższe. Ma DUŻE koła do toczenia, które nie są nadmuchiwane. Nienawidzę ich, ponieważ tracą powietrze, a guma się psuje i kończysz z jedną lub dwiema przebitymi oponami i nie możesz ruszyć tego gówna! Te duże, twarde gumowe opony są o wiele lepsze do jeżdżenia po podwórku. Ma OGROMNY zbiornik paliwa. Działał przez 2 godziny z rzędu i wciąż było w nim paliwo. Gaźnik jest łatwo dostępny w tych silnikach. Z łatwością wyjąłem je z moich innych silników. Nie są wybredne jak gaźnik TW200. Kiedy mój wacker działał słabo. Wyjąłem gaźnik, a miska była prawie pełna szlamu. Jak w ogóle działał, to zagadka. Przepłukałem go benzyną z kanistra, złożyłem z powrotem i działa tak dobrze jak zawsze. Nigdy nie przechowuję ich w środku, nie spuszczam benzyny ani nie zmieniam oleju. Te silniki działają wiecznie.
Jeśli chodzi o złe rzeczy; wąż jest lekki i będzie się załamywał. Uchwyt jest trudny do złożenia. Sam nad tym popracuję, ale to wysoka maszyna, która nie zmieści się pod stołem warsztatowym w obecnej postaci. Lanca ma wyłącznik bezpieczeństwa, który należy wcisnąć, aby spust działał. Co za ból! Spust jest sztywny, moja ręka kurczy się po kilku minutach pracy. Zmień ręce i musisz włączyć to cholerne zabezpieczenie, aby spust ponownie zadziałał.

Proszę bardzo. Jeśli szukasz myjki ciśnieniowej, to świetne urządzenie. Dużo mocniejsze niż moja stara, która działa, tylko stara i w tej cenie 270 $ plus podatek (bezpłatna wysyłka) nie mogłem się oprzeć.
Na zdrowie!
Myjka ciśnieniowa gazowa Husqvarna 3200 PSI (costco.com)

O, sprzedaż kończy się 23 maja

Husqvarna 3200psi 2.
Cześć, mam nadzieję, że możesz pomóc. Kupiłem tę myjkę ciśnieniową, napełniłem ją olejem, całą dostarczoną butelką. Uruchomiłem ją i działała świetnie przez godzinę. Napełniłem zbiornik paliwa paliwem premium i uruchomiłem ją ponownie. Działała normalnie przez około minutę i wyłączyła się. Zostawiłem ją na kilka minut, sprawdzając instrukcje, aby sprawdzić, czy coś spieprzyłem. Spróbowałem ponownie i natychmiast się uruchomiła, a następnie wyłączyła się ponownie po około minucie. Sprawdziłem bagnet oleju i olej wyciekł, więc nie sądzę, żeby to było to. Jakieś pomysły? Zablokowany odpowietrznik paliwa w korku?
Dzięki.
 
#12 ·
Czytałem recenzje, w których napisano, że MUSI stać na płaskim podłożu, w przeciwnym razie wyłącznik oleju się włączy. Spróbuj pominąć ten przełącznik, jeśli Twój jest wypoziomowany. Jeden wysiadł mi w zagęszczarce wibracyjnej. To metalowa skrzynka, do której żółty przewód z włącznika/wyłącznika biegnie do uziemienia. Ma wtyczki, których można użyć do pominięcia.
Image
 
#14 ·
Witaj. Kupiłem jeden kilka dni temu. Stwierdziłem, że bardzo trudno jest uruchomić silnik po natychmiastowym jego wyłączeniu. Następnego dnia mogłem łatwo uruchomić ponownie. Co powoduje ten problem? Dziękuję.
Sprawdź poziom oleju i upewnij się, że znajduje się na płaskim podłożu. Następnie spróbuj poluzować korek wlewu paliwa. Czasami wytwarzają one podciśnienie w miarę zużywania paliwa, jeśli zbiornik paliwa nie jest odpowietrzany. Myślę, że odpowietrznik jest wbudowany w korek. Jeśli silnik uruchamia się ponownie z poluzowanym korkiem, to coś w korku uniemożliwia prawidłowe odpowietrzanie. Być może dokładna kontrola ujawni problem.
 
Status
Not open for further replies.
You have insufficient privileges to reply here.