TW200 Forum banner
  • Hey Everyone! Vote for the Site Favourite BOTM winner for the year of 2022 HERE!

UTV-geweerrekconfiguratie: aanbevelingen en opties

1 reading
1.4K views 7 replies 7 participants last post by  Cubby  
#1 ·
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar advies over UTV-geweerrekken. Ik heb een paar vuurwapens die ik meeneem als ik ga rijden, en ik heb iets nodig dat veilig is, maar ook gemakkelijk toegankelijk.

Ik heb een paar opties online gezien, maar ik weet niet zeker of een verticaal of horizontaal rek het beste zou zijn voor mijn opstelling.

Ik ben ook benieuwd naar de montageopties: moet ik gaan voor een traditionele rolbeugelbevestiging of iets flexibeler?

Alle aanbevelingen voor merken of stijlen die betrouwbaar zijn en mijn rijgedrag niet beĂŻnvloeden, worden op prijs gesteld!

#2 ·
Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar advies over UTV-geweerrekken. Ik heb een paar vuurwapens die ik meeneem als ik aan het rijden ben, en ik heb iets nodig dat veilig is, maar ook gemakkelijk toegankelijk.

Ik heb een paar opties online gezien, maar ik weet niet zeker of een verticale of horizontale rek het beste zou zijn voor mijn opstelling.

Ik ben ook benieuwd naar de montageopties: moet ik gaan voor een traditionele rolbeugelbevestiging of iets flexibeler?

Eventuele aanbevelingen voor merken of stijlen die betrouwbaar zijn en mijn rijgedrag niet belemmeren, worden gewaardeerd op utv gun rack!
Alvast bedankt voor je input

#4 ·
Welkom op het forum.

Typ 'geweerkoker' in de zoekbalk bovenaan de pagina. Deze discussie is van tijd tot tijd ter sprake gekomen, waarbij elk een paar verschillende opties laat zien die door forumleden worden gebruikt.

Zoals Turboragtop al zei (ook welkom op het forum, Turbo), helpt het kennen van details over wat je wilt bereiken de leden om een oplossing te vinden. Handpistolen zijn gemakkelijk. Lange wapens hebben minder opties. Het lijkt erop dat de meest gebruikte optie de Kolpin-koker is die op het frame zelf is gemonteerd in de buurt van de achterste voetsteunen.

#6 ·
Ik gok dat je naar een UTV vraagt, en ik zoek ook iets voor de mijne.
Ik wil graag dat het mijn geweer/hagelgeweer verticaal vasthoudt, en idealiter waar ik er zonder al te veel manipulatie bij kan.
Tot nu toe vind ik deze leuk, maar ik zit nog in de onderzoeksfase.