TW200 Forum banner
  • Hey Everyone! Vote for the Site Favourite BOTM winner for the year of 2022 HERE!
21 - 40 of 78 Posts
Discussion starter · #22 ·
Nou, de APK is voor woensdag geboekt, foto's volgen, maar om je wat meer details te geven: dubbele schijf voor. dubbele uitlaat door het frame, niets van die nare trompet bij de swingarm voor mij, allemaal Yamaha geen aftermarket onderdelen!! behalve uitlaat, oh en hydraulische koppeling, Gulf olie kleuren want ja, dat zou je toch doen

WOW...
Dat is heel mooi gedaan!
Als je er een paar stickers op plakt, ziet het eruit alsof het uit de fabriek komt.

Uitstekende build! :cool:

We zijn allemaal benieuwd naar alle details en zien foto's van de voortgang als je die hebt.

Sssshhhhhhh........Ik was tot geheimhouding verplicht............en moest mijn kont aan Yamaha geven..........dus ik kan niet bevestigen noch ontkennen dat er een TW400 door Yamaha wordt gemaakt. Gebruik van de SR400...motor met brandstofinjectie.

Zoals Sgt Shultz zou zeggen....Ik weet niets...Niets. :mellow:
Heb je weer last gehad van waanvoorstellingen, TWilight, of ben je gewoon vergeten dat het nog geen april is? Hahaha

Verdomme, ik heb te veel speelgoed. Ik heb een leven nodig. En met leven bedoel ik een date. Retailtherapie is slecht voor mijn bankrekening!

Ik kan de tandwielen horen draaien -- ik wed dat TWBrian op dit moment op eBay zoekt naar een 400cc motor!
Hahaha!

Ik ben geĂŻnteresseerd in welke motor wordt gebruikt, maar ben meer geĂŻntrigeerd door welke vorken en welke voornaaf er is gebruikt. Dat dubbele schijfrem voorwiel is echt gaaf!

Als Yamaha die motorfiets in de showroom zou zetten, zou ik fiets #5 aan mijn collectie moeten toevoegen...
Verdomme, ik heb te veel speelgoed. Ik heb een leven nodig. En met leven bedoel ik een date. Retailtherapie is slecht voor mijn bankrekening!
Eens. Ik denk dat Yamaha het heel goed zou kunnen doen als ze een TW400 als deze zouden introduceren, evenals een WR450R. Er is echte en actuele vraag naar beide modellen op de Amerikaanse markt! In principe ontwerp principes nemen voor modellen die al in hun assortiment zitten, en meer vermogen toevoegen.

Dit lijkt op een 2-cilinder motor en niet op een SR400 motor. Het lijkt erop dat ik een uitlaatpijp aan de andere kant op de foto kan zien. Bovendien ziet een SR400-motor er anders uit.
Image

Geweldige straat TW-upgrade, maar waarschijnlijk een beetje zwaar voor de off-road TW-groep...
Image

Dit lijkt op een 2-cilinder motor en niet op een SR400 motor. Het lijkt erop dat ik een uitlaatpijp aan de andere kant op de foto kan zien. Bovendien ziet een SR400-motor er anders uit.
Image

Geweldige straat TW upgrade, maar waarschijnlijk een beetje zwaar voor de off-road TW crowd...
Sommige Yamaha-motoren waren een-cilinder met 2 uitlaatkleppen en 2 uitlaatpijpen. (Ook 2 inlaatkleppen) Dit kan een van die motoren zijn.

21 - 40 of 78 Posts