Nou, het is eindelijk klaar en klaar voor zijn eerste APK. Zou wel een iets stijvere voorkant willen hebben, dus als iemand weet waar ik wat stijvere veren kan krijgen, laat het me weten, oh, foto's volgen als de zon schijnt.
Leuk! Dus, details graag (omdat ik het wil doen)!!
WOW...
Heb je weer last gehad van waanvoorstellingen, TWilight, of ben je gewoon vergeten dat het nog geen april is? HahahaSssshhhhhhh........Ik was tot geheimhouding verplicht............en moest mijn kont aan Yamaha geven..........dus ik kan niet bevestigen noch ontkennen dat er een TW400 door Yamaha wordt gemaakt. Gebruik van de SR400...motor met brandstofinjectie.
Zoals Sgt Shultz zou zeggen....Ik weet niets...Niets. :mellow:
Haha. Dit zorgde voor een goede lach; bedankt!Ik kan me die opstelling in de KTM-serviceafdeling gemakkelijk voorstellen.
Ik kan de raderen horen draaien - ik wed dat TWBrian op dit moment op eBay zoekt naar een 400cc motor!Ik ben onder de indruk!
Ziet er naar mijn mening erg mooi uit.
Nu hebben we de details nodig . . . . . .
Hahaha!Ik kan de tandwielen horen draaien -- ik wed dat TWBrian op dit moment op eBay zoekt naar een 400cc motor!
Eens. Ik denk dat Yamaha het heel goed zou kunnen doen als ze een TW400 als deze zouden introduceren, evenals een WR450R. Er is echte en actuele vraag naar beide modellen op de Amerikaanse markt! In principe ontwerp principes nemen voor modellen die al in hun assortiment zitten, en meer vermogen toevoegen.Als Yamaha die motorfiets in de showroom zou zetten, zou ik fiets #5 aan mijn collectie moeten toevoegen...
Verdomme, ik heb te veel speelgoed. Ik heb een leven nodig. En met leven bedoel ik een date. Retailtherapie is slecht voor mijn bankrekening!
Sommige Yamaha-motoren waren een-cilinder met 2 uitlaatkleppen en 2 uitlaatpijpen. (Ook 2 inlaatkleppen) Dit kan een van die motoren zijn.Dit lijkt op een 2-cilinder motor en niet op een SR400 motor. Het lijkt erop dat ik een uitlaatpijp aan de andere kant op de foto kan zien. Bovendien ziet een SR400-motor er anders uit.
![]()
Geweldige straat TW upgrade, maar waarschijnlijk een beetje zwaar voor de off-road TW crowd...