TW200 Forum banner
  • Hey Everyone! Vote for the Site Favourite BOTM winner for the year of 2022 HERE!
41 - 60 of 78 Posts
heb een it 250 voor offroad, dus de prijs van vandaag gaat naar scotti, xs400 twin is het, motoren zijn gemaakt voor landweggetjes en niet voor offroad, een beetje een milde tuning, 45 pk, versnellingen komen uit op ongeveer 185 km/u, dus meer dan genoeg voor vlot inhalen.
Wat heb ik gewonnen?:p

Yup, een XS400 met een paar TW-onderdelen.

Image
Ik denk dat je gelijk hebt. Het lijkt inderdaad op een XS400-frame, vergelijk de XS400-foto met de "TW400". De framebuizen aan de voorkant van de motor zijn op beide foto's hetzelfde.

Lol. Het zou wel grappig zijn als we er nu allemaal ingeluisd worden.

Nick, Ik denk dat velen van ons meer zouden willen weten over de specificaties van deze motorfiets... welke voorvorken... welk bouwjaar van de motor... welke carburateurs... hoe ben je omgegaan met de offset van het voortandwiel om het uit te lijnen met het achtertandwiel?
Inderdaad!

Ook zouden wat meer foto's en/of een video ons allemaal kleine opwinding-piesjes laten maken.

Wat heb ik gewonnen?:p
Ik had een eervolle vermelding moeten krijgen voor het feit dat ik opmerkte dat het 2 cilinders had en geen SR400-motor was:D

Discussion starter · #52 ·
En voor degenen onder jullie die raden, nee, het is een TW-frame. De voorbuis is zo gemaakt dat deze overeenkomt met de voorkant van het onderste deel van een XS-motordrager (motor maakt geen deel uit van het frame op een XS). Al het andere is allemaal TW. Behalve XS-onderste vorken om dubbele remklauwen te dragen, beide met dezelfde diameter, dus dat is geluk (of goed gepland) en natuurlijk de dubbele uitlaten, meer foto's volgen.

Praat over een verdomde Frankenbike. Dit is een gave build, man! DIT zijn de lengtes die mensen bereid zijn te doorstaan voor een TW400 lol; Yamaha zou hier echt nota van moeten nemen.

• Like
Reactions: jtomelliott49
Discussion starter · #59 ·
zoals een paar mensen hebben gezegd, heeft de tw een brede tandwieloffset, op deze manier heeft hij het oude binnenste deel van het tw-tandwiel afgedraaid en aan de oude afgedraaide buitenkant van het xs-tandwiel gelast, wacht op een bedrijf hier om een ​​uit één stuk voor mij te maken, maar verveelde me met wachten en ze willen niet begrijpen wat ik nodig heb, dus ik heb het nagemaakt, en het werkt dus, ik zal het voorlopig zo laten

41 - 60 of 78 Posts