Nou, het is eindelijk klaar en klaar voor zijn eerste APK. Zou wel een iets stijvere voorkant willen hebben, dus als iemand weet waar ik wat stijvere veren kan krijgen, laat het me weten, oh, foto's volgen als de zon schijnt.
Wat heb ik gewonnen?heb een it 250 voor offroad, dus de prijs van vandaag gaat naar scotti, xs400 twin is het, motoren zijn gemaakt voor landweggetjes en niet voor offroad, een beetje een milde tuning, 45 pk, versnellingen komen uit op ongeveer 185 km/u, dus meer dan genoeg voor vlot inhalen.
Ja, een XS400 met een paar TW-onderdelen.Ziet er voor mij uit als een oude XS400-motor.
Ik denk dat je gelijk hebt. Het lijkt inderdaad op een XS400-frame, vergelijk de XS400-foto met de "TW400". De framebuizen aan de voorkant van de motor zijn op beide foto's hetzelfde.Yup, een XS400 met een paar TW-onderdelen.
![]()
Inderdaad!Nick, Ik denk dat velen van ons meer zouden willen weten over de specificaties van deze motorfiets... welke voorvorken... welk bouwjaar van de motor... welke carburateurs... hoe ben je omgegaan met de offset van het voortandwiel om het uit te lijnen met het achtertandwiel?
Ik had een eervolle vermelding moeten krijgen voor het feit dat ik opmerkte dat het 2 cilinders had en geen SR400-motor wasWat heb ik gewonnen?![]()